Ja kao taxi prevoznik se apsolutno slažem da su potrebna taxi vozila prilagodjena za invalide, i evo ja se nudim kao dugogodišnji Novosadski taksista da mi grad kupi vozilo prilagodjeno za invalide, jer to su specijalna vozila koja nisu nimalo jeftina i ja od mojih primanja to ne mogu da obezbedim, ali sam voljan da pomognem svim onim koji bi se u takvom vozilu osećali prijatnije.
A ni jedno vozilo prilagođeno za prevoz osoba sa invaliditetom. Gradonačelnik bi trebalo da porazmisli i o tome i donese odluku da svako taksi udruženje mora da ima određen broj prilagođenih vozila. Takva vozila bez ikakvih problema mogu da prevoze bilo koga, ne samo osobe s invaliditetom.
Za sve ove strucnjake, taxi je sastavni deo javnog prevoza i taxisti kao takvi koriste javne povrsine kolovoz,taxi stajalista...i naravno da drzava tj.lokalna samouprava odredjuje broj. Kao i sto odredjuju broj drugih korisnika javnih povrsina kao sto su razne tezge kiosci baste kafica jer i ja bih kupio sank i postavio kod Miletica ali ne daju.Tako da te price o tome monopolisti, pravo na rad nemaju veze sa zivotom
Problem i jeste u tome što kako kažeš: kol'ko ja poznajem ... Ne poznaješ! Pogledaj po ormanima da se nije neka diploma zaturila? Nije! E vidiš, tu je problem. Znanje nije voće da se bere s grane.
Nije mi jasno zašto se ograničava broj taksista. Nisu li oni možda dobili koncesiju? Još manje mi je jasno zašto se propisuje minimalna cena prevoza taksijem.
...sve ste u pravu i što se tiče čistoće pojedinih vozila i što se tiče urednosti vozača, njihovog odnosa prema putnicima i drugim učesnicima u saobraćaju, ali dozvolite da ima i drugačijih udruženja, drugačijih vozača...Sve je stvar kućnog, a zatim i svih ostalih vaspitanja.Mežutim jednu stvar niste u pravu, za sva udruženja, a to znači legalno poslovanje uz sve potrebne dozvole, cenu vožnji, starta, tarife I II III vreme kada se koja tarifa koristi, propisuje gradska uprava za saobraćaj i po njihovoj odluci smo dužni da vozimo i naplaćujemo usluge.Uostalom pogledajte istaknute cenovnike i naslov u zaglavlju istih.
Komentari koji sugerišu da veći br.vozila utiče na cenu i konkurenciju,nemaju elementarna znanja o prevozu bilo koje vrste,bili to putnici ili roba....odavno je ovde cena bilo kog transporta,degradirana i dovedena na nivo"propasti"prevoznika-kupovina vozila i njegovo održavanje,obaveze prema državi,praktički ne postoje u ceni prevoza....postoji gorivo i neka para za život,sve ostalo je dovijanje i rad po 20 sati dnevno bez subote,nedelje,god.odmora,bolovanja....to je realnost dragi moji"filozofi"??!!
Imaćemo sve više taxi vozila koja rade na crno, 45 minuta se ne može dobiti slobodno vouilo u dva ujutro koje će doći na Ribarsko ostrvo, toliko o tome da li ih ima dovoljno
Mi backe Svabe, nas par desetina hiljada, kao i par miliona u svetu, svi do jednog predlazemo da se ovakav nacin taxi prevoza u NS potpuno ukine!
Profesori sa naseg Backog folksdojcerskog otvorenog univerziteta napravili su detaljan plan u kojim je navedeno da bi ekonomski a prvenstveno ekoloski isplativije bilo da se umesto motornih vozila skroz predje na tzv. zelene tehnologije, prezicinije na zaprezna vozila, fijakere ( iskljucivo u baroknom stilu) i rikse. Dodatni problem potrebnog broja konja resio bi se tako sto bi se napravila ergela u samom centru grada a najidelanija solucija bi bila palata Izvrsnog veca, koji je trenutno nefunkcionalni objekat sa velikim prostorijama i hodnicima koji kao i da su projektovani za cuvanje konja. Takodje pogodna lokacija bi bila objekat Gradske kuce.
(Eventualni miris stajskog djubriva bi anulirao trenutni smrad kanalizacije u tom reonu)
Mnogobrojni otpusteni radnici iz izvrsnog veca bi se u sto hitnijem roku obucili za vozace riksi. Taxiste prekvalifikovati za vozace autobusa i kamiona. Svima omoguciti zadovoljavajuce plate.
Komplet plan bice uskoro predstavljen javnosti i predat nadlezima na razmatranje a nadamo se i usvajanje.
Bravo majstore. Ograniči im i minimalnu cenu vožnje na 1500 din, njemu 1000, tebi 500, i svi srećni. Ko jako zasluži, može da dobije da taksira umesto sendviča.
Treba i podici cenu taxija tako da nije pristupacan svakome kao da smo socijalna ustanova za davanje sirotinji i to po mogucstvu mercedesa za sitne pare. Pa mozda onda bude vozila i po kisi, snegu pa ko moze, vozi se po toj vecoj ceni. Ko ne moze vozi se autobusom i automatski ce biti para i za vozace autobusa i za plate radnicima u GSPu pa i za novije autobuse.
Ovako draga gospodo nemate ni drvo ni granu. Zaradjuju samo kriminalci koji izdaju auta i maltretiraju ljude koji za hleb rade. Recimo neki su kupili i po 120 automobila krseve i po sitnim parama teraju ljude na rad od 15 sati da biu isplatili kseve. Da ne duzim ne petljajte tikvu ako ne poznajete ekonomiju. PODRZAVAM ODLUKU GRADA U POTPUNOSTI, MADA IH JE NA ZAKON PRIMORALA DRZAVA !!!!!!!!
Novi Sad je prepun divljih taksista i nelolojalne konkurencije.Zna se već da po celom gradu od ž.stanice, bulevara, merkatora, futoškog pravca itd ordiniraju divljaci. Bolje da se uprava za saobraćaj bavi onim za šta su plaćeni i urede malo ovaj sistem, umesto uzimanja para od nas koji legalno radimo. Katastrofalno stanje.
Svi pričaju kako su autobusi strašni, ali autobus mi dođe najkasnije za pola sata. Taksi sam prošle nedelje bezuspešno zvao ceo sat i nisam uspeo da ga dobijem.
Od tih 1200 bar 500 treba da ostane bez dozvole automobili su im neispravni prljavi kao i vozaci izgledaju kao da su juce pusteni sa robije a o cenovnicima voznje da nepricamo bolje da urede njihovo ponasanje starost automobila cenovnike nego da ih prebrojavaju
Trziste, u skladu sa zakonima, treba da odredjuje potreban broj taksija u gradu, a ne neki program koji smisljaju u gradskoj vladi! Onima koji koriste taksi, jasno je da je to nedovoljan broj, jer ne voze svi istovremeno, a po losem vremenu, taksija ni za lek.
Dobar komentar Živane, kada padne sneg i malo zahladi ili neka kišurina NEMA TAKSIJA?! U čemu je fora, da li je gužva zato što mi ostavimo svoj auto kod kuće ili ni oni neće da voze po kijametu? Na stranu što me kao vozača nerviraju kada stanu u uzanoj ulici sa sva četiri žmigavca zbog čekanja ili naplate, a šta tek reći o higijenskom stanju većine vozila!?
A gde je moje ustavno pravo na rad? Obezbedio sam sam sebi sredstvo za rad, ispunio sve propisane uslove za obavljanje delatnosti, ne tražim od države ništa... Ali, neko će monopolisati pravo na taxi prevoz, a građanima, korisnicima usluga kako bude.
Zašto samo 1200, zašto ne 5000, ili zašto ne 10000. Možda je puno 1200, neko je mišljenaj da treba da bude samo 200.
Koliko ja poznajem neka pravila oko ponude i potražnje, ako bude više taksija biće niža cena, što znači da korisnik može dobiti taksi za veoma kratko vreme i po niskoj ceni. Ako se ograničava broj taksista onda se štite postojeći taksisti od "nelojalne" konkurencije. Znači da se odobrava monopolistički položaj postojećima.
Mišljenja sam da ne treba ograničavati broj, nego da treba urediti tu delatnost, naročito što se tiče znanja, ponašanja vozača, veličine vozila, starosti vozila, kvaliteta vozila, goriva, dužine radnog vremena i kontrole, kontrole brzine, obavezno izdavanje računa, obaveze udruženja, iznajmljivanje vozila, parkiranje vozila...
postoji li kakva obaveza postojanja odredjenog broja taksista na ulicama grada bez obzira na vremenske uslove ?
kad zimske sluzbe i parking servis ne rade svoj posao i gradjani ne mogu da isparkiraju/uparkiraju svoje autmobile da ti neko taksi udruzenje odgovori na poziv pa jos da nadjes slobodno vozilo je u domenu naucne fantastike.
Zasto ogranicavati broj taksista? Ako taksistima nije dovoljno zarade onda ce sami odustati tako da bi to stvarno trziste trebalo da regulise. Hocete ograniciti broj kafica, pekara itd.?
Broj taksija je ogranicen na 1200!?
Kad padne kisa ili je ruzno vreme sanse nema da dobijes vozilo.
Da li se kontrolise usluga koju taksisti pruzaju? Naravno da ne nego ih iz inspecije samo jure da plate dazbine a da se slucajno ne preskoci placanje drzavi a za korsinike usluga i dalje parola snadji se.
Sta je sa divljim taksisitima i kockicama? Mislim da taksisti treba da budu organizovani u udruzenja i da jedino tako treba da pruzaju usluge a ove divlje, taksimetri im rade kao ventilatori i sramota su za grad, treba zabraniti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Broj taksija u Novom Sadu ograničen na 1.200
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.12.2018.
•09:31 > 09:38
Komentari 36
Darko
Drapana
Fikus
Tranzicija
Dane Vasilije
Tokmak
ns
Taxista
Cobi ns
комша
зато што сте алави, а услуге вам НУЛА, зато ћете и пропасти!
Dejan
Taksista
Komšija
BulevarEvrope
Profesori sa naseg Backog folksdojcerskog otvorenog univerziteta napravili su detaljan plan u kojim je navedeno da bi ekonomski a prvenstveno ekoloski isplativije bilo da se umesto motornih vozila skroz predje na tzv. zelene tehnologije, prezicinije na zaprezna vozila, fijakere ( iskljucivo u baroknom stilu) i rikse. Dodatni problem potrebnog broja konja resio bi se tako sto bi se napravila ergela u samom centru grada a najidelanija solucija bi bila palata Izvrsnog veca, koji je trenutno nefunkcionalni objekat sa velikim prostorijama i hodnicima koji kao i da su projektovani za cuvanje konja. Takodje pogodna lokacija bi bila objekat Gradske kuce.
(Eventualni miris stajskog djubriva bi anulirao trenutni smrad kanalizacije u tom reonu)
Mnogobrojni otpusteni radnici iz izvrsnog veca bi se u sto hitnijem roku obucili za vozace riksi. Taxiste prekvalifikovati za vozace autobusa i kamiona. Svima omoguciti zadovoljavajuce plate.
Komplet plan bice uskoro predstavljen javnosti i predat nadlezima na razmatranje a nadamo se i usvajanje.
Gott mit uns!
@petar
A ja ako hocu za dzabe da vozim, ne treba niko da mi brani
ĐURO
hah
petar
Ovako draga gospodo nemate ni drvo ni granu. Zaradjuju samo kriminalci koji izdaju auta i maltretiraju ljude koji za hleb rade. Recimo neki su kupili i po 120 automobila krseve i po sitnim parama teraju ljude na rad od 15 sati da biu isplatili kseve. Da ne duzim ne petljajte tikvu ako ne poznajete ekonomiju. PODRZAVAM ODLUKU GRADA U POTPUNOSTI, MADA IH JE NA ZAKON PRIMORALA DRZAVA !!!!!!!!
PERICA####
M
cjoqq
Srbija - vise taksista veca tarifa
Mirko
Predlog
Katastrofa
Jaja
Ovako vlast vestacki diktira cenu usluge...
Rade
Miki
Toma
Sale NS
Čika
Optimista
Koliko ja poznajem neka pravila oko ponude i potražnje, ako bude više taksija biće niža cena, što znači da korisnik može dobiti taksi za veoma kratko vreme i po niskoj ceni. Ako se ograničava broj taksista onda se štite postojeći taksisti od "nelojalne" konkurencije. Znači da se odobrava monopolistički položaj postojećima.
Mišljenja sam da ne treba ograničavati broj, nego da treba urediti tu delatnost, naročito što se tiče znanja, ponašanja vozača, veličine vozila, starosti vozila, kvaliteta vozila, goriva, dužine radnog vremena i kontrole, kontrole brzine, obavezno izdavanje računa, obaveze udruženja, iznajmljivanje vozila, parkiranje vozila...
Mesar
bezveze
Joja cutolog
kad zimske sluzbe i parking servis ne rade svoj posao i gradjani ne mogu da isparkiraju/uparkiraju svoje autmobile da ti neko taksi udruzenje odgovori na poziv pa jos da nadjes slobodno vozilo je u domenu naucne fantastike.
Zoran
Zivan
Kad padne kisa ili je ruzno vreme sanse nema da dobijes vozilo.
Da li se kontrolise usluga koju taksisti pruzaju? Naravno da ne nego ih iz inspecije samo jure da plate dazbine a da se slucajno ne preskoci placanje drzavi a za korsinike usluga i dalje parola snadji se.
Sta je sa divljim taksisitima i kockicama? Mislim da taksisti treba da budu organizovani u udruzenja i da jedino tako treba da pruzaju usluge a ove divlje, taksimetri im rade kao ventilatori i sramota su za grad, treba zabraniti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H